16 september 2013

Kalasdräkt i retur

I helgen var jag på 30-årsfest. Maskerad på tema "white trash". Inte helt okomplicerat att förhålla sig till som tema, kände jag. Men okej, det var bara att ge sig hän och ha kul.

Inhandlade på Kupan och Myrorna:
1 för kort och tajt jeanskjol (som sedermera fick en volang påsydd)
1 t-shirt med sexistiskt tryck (som mannen fick äran att bära)
2 toppar

Alltså ska här lämnas bort fyra klädesplagg, helst en underdel och tre överdelar. Antagligen kommer jag att lämna iväg minst ett av de inköpta plaggen, eftersom just den sorten inte är något jag i vanliga fall använder. I övrigt återkommer jag när jag har grävt klart i skåpet ... (Lite mycket i huvudet just nu, därav det knapphändiga bloggandet.)

För övrigt hade vi väldigt skoj på festen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.