10 april 2013

Mindre avfall, mer återvinning

I morse pratade jag om #onytt2013 hos min kollega Tullamaja på P4 Morgon. Som vanligt var jag aningen sen till jobbet och fick i princip gå rakt in i studion efter att ha hängt av mig ytterkläderna och loggat in på datorn.

Inslaget tog avstamp i Sundsvalls kommuns nya avfallsplan och handlade även om att det blir vanligare och vanligare att människor köper begagnat och återvinner - YES! Sundsvalls Tidning skrev också om det här i går.

Både Sundsvalls kommun och Reko var representerade i studion. Och så berättade jag alltså om mitt projekt. Ca 26.25 minuter in i halvtimmen hör du en något osammanhängande och mycket morgonraspig Karin ...

Lyssna: 08.00 - 08.30 onsdag 10 apr 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.